Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Page Header Logo
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol 12 No 2 (2022): Jurnal Riset Pendidikan Kimia (JRPK), Volume 12 Nomor 2 (2022)

DOI: https://doi.org/10.21009/10.21009/JRPK.122
Published: 2022-12-31

Articles

  • Desain dan Uji Coba Media Pembelajaran Menggunakan Software Adobe After Effects Berorientasi ICARE pada Materi Asam Basa Bahasa Indonesia
    afifahrani khairani
    108 - 118
    • PDF
  • METACOGNITIVE CHEMISTRY EDUCATION STUDENTS IN SOLVING CHEMICAL EQUILIBRIUM PROBLEMS
    Issaura Sherly Pamela, Fuldiaratman, Minarni
    70 - 78
    • PDF
  • Analisis Miskonsepsi Siswa SMA Pada Materi Elektrolit Dalam Pembelajaran Kimia
    Nurul Khoiri Amalia
    79 - 88
    • PDF
  • Pengembangan Media Pembelajaran Web Google Sites Materi Sifat Koligatif Larutan Kelas XII IPA
    Indria Arifiani; Mohammad Agung Rokhimawan, Setia Rahmawan
    89 - 99
    • PDF
  • Pengembangan lembar kerja peserta Didik berbasis inkuiri terbimbing materi larutan penyangga kelas XI MA
    Rezamedianty Anti
    100 - 107
    • PDF
  • Development of Student Worksheets to Improve Students' Mathematical Logical Intelligence Based on Problem Based Learning Postgraduate Semarang State University
    algaarine alga arine fristyayuniar
    119 - 126
    • PDF
  • Desain dan Uji Coba Video Pembelajaran sebagai Alternatif Media Pembelajaran dimasa Pandemic dengan Pendekatan Contextual Teaching and Learning (CTL) pada Materi Asam dan Basa
    RINA GUSTINA
    127 - 134
    • PDF
  • Identifikasi Miskonsepsi Penurunan Titik Beku dan Kenaikan Titik Didih pada Mahasiswa Pendidikan Kimia
    Darius Agung, Cindy Fauziah, Hajidah Salsabila
    135 - 143
    • PDF


MAIN MENU






SUBMISSIONS




PUBLICATIONS







INFORMATIONS



STATISTIC

web
stats

Flag Counter

ABSTRACTING & INDEXING:

 
 
 

More Indexing

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

About this Publishing System